Номер роботи - П 4 ПОДАНА
П4
Автори:
Павленко А.Ф., Войчак А.В., Кардаш В.Я., Балабанова Л.В.,
Старостіна А.О., Скибінський С.В.
1. Маркетинг. — К.: КНЕУ, 2003. —246 с.
2. Маркетинговий менеджмент. — К.: КНЕУ, 1998. —268 с.
3. Маркетингова товарна політика. — К..-КНЕУ, 200і.— 240с.
4. Товарна інноваційна політика. — К.: КНЕУ, 2002. — 266 с.
5. Маркетинг. — 2-ге вид., перероб. і доп. — К.: Знання-Прес, 2004. — 645 с.
6. Промисловий маркетинг. Теорія, світовий досвід і українська практика. — К.: Знання, 2005. —764 с.
7. Маркетинг. — Львів: Місіонер, 2000. — 640 с.
Представлений Міністерством освіти і науки України.
Комплекс учебников: по маркетингу в 7-ми книгах Авторы: А.Ф.Павленко, А.В.Войчак, В.Я.Кардаш, А.А.Старостина, Л.В. Балабанова, С.В.Скибинский. |
Complex of textbooks: оn marketing in 3 books Authors: A. F. Pavlenko, A. V. Voichak, V. Y. Kardash, A. O. Starostina, L. V. Balabanova, S. V. Skybinskyy. |
Загальний тираж підручників складає 19 500 примірників.
Авторами створено систему навчально-методичного забезпечення підготовки фахівців з маркетингу за єдиними методологічними принципами - школу вітчизняного маркетингу, одним з підтверджень чого є поданий комплекс навчальної літератури.
Підручники підготовлено провідними вченими-маркетологами, апробовано в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Вони відповідають сучасній концепції розвитку вищої школи України, отримали високу оцінку викладачів та студентів.
Комплекс підручників є базовим для підготовки фахівців різних освітньо-кваліфікаційних рівнів з економіки та підприємництва.
Широке використання підручників сприяє впровадженню прогресивних ідей маркетингу як філософії підприємницької діяльності, зміцненню статусу України як країни з ринковою економікою.