Офіційний веб сайт

Будівництво та реконструкція залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності та запровадження швидкісного руху поїздів

Р69

 

Автори:

Костюк М.Д., Козак В.В., Даніленко Е.І., Тараненко С.Д., Дубневич Я.В.,

Микитін Я.І., Мазур О.А., Швець Ю.В., Алейник В.С., Яковлев В.О.

 

Представлена Державною Адміністрацією залізничного транспорту України "Укрзалізниця".

 

Метою роботи є розробка і впровадження сучасних конструкцій і технологій в будівництво і реконструкцію залізничної мережі для збільшення її пропускної спроможності і впровадження швидкісного руху поїздів.

Розроблено і впроваджено нові сучасні технології стикового зварювання довгих рейкових плітей методом пульсуючого оплавлення для створення безстикової рейковї колії без стиків від станції до станції. Розроблено нові методи оцінки і діагностування силової взаємодії колії і стрілочних переводів з колесами рухомого складу для різних умов експлуатації та методи прогнозування строків служби конструкцій колії і стрілочних переводів.

Освоєно виробництво і впроваджено в експлуатацію удосконалені конструкції стрілочних переводів нового покоління, які забезпечують покращення силової взаємодії з рухомим складом, покращення характеристик плавності руху поїздів, збільшення надійності і ресурсу працездатності елементів стрілочних переводів, і дозволяють підвищувати допустимі швидкості руху поїздів до 160-200 км/год.

Результати впровадження розробок авторів дозволили збільшити надійність і ресурс довговічності колії і стрілочних переводів та підвищити допустимі швидкості руху поїздів на головних магістральних напрямках до 140-160 км/год.

Основні результати роботи викладено  у 21 монографії,  78 статтях, в тому числі 23 - міжнародних журналах. Отримано 25 патентів (17 України, 3 патенти Росії, 2 патенти США, 3 патенти Китаю).

Офіційне громадське обговорення роботи відбудеться у Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту ім. В. Лазаряна на засіданні Вченої ради  02 вересня 2010 року о 14.30 в ауд.314..