Номер роботи - P 41 ДОПУЩЕНА ДО УЧАСТІ
Автори:
Авторы:
Подреза С.М., Варченко О.И., Жигинас В.В., Игнатович С.Р., Квасников В.П., Конахович Г.Ф., Кипров А.В., Сорока Б.Н., Титлянов Е.А., Чекмарева Т.В.
Authors:
PodrezaS.M., VarchenkoO.I., GiginasV.V., IgnatovichS.R., KvasnikovV.P, KonahovichG.F., KiprovA.V., SorocaB.M., Titlyanov E.A., Chekmarjova T.V.
Автори:
Подрєза С.М., Варченко О.І., Жигинас В.В., Ігнатович С.Р., Квасніков В.П., Конахович Г.Ф., Кіпров О.В., Сорока Б.М, Тітлянов Є.О., Чекмарьова Т.В.
Представлена Національним авіаційним університетом.
В роботі вирішено проблему створення прогресивних технологій, організації ремонтного виробництва і відновлення парку літаків серії АН різного призначення.
Вперше розроблено методологію технологічної підготовки виробництва для авіаремонтних підприємств.
Розроблена і впроваджена нова технологія механозбирального виробництва, нові методи діагностування та оцінки технічного стану авіаційної техніки за критеріями міцності, нові методи прогнозування граничного стану конструктивних елементів авіаційної техніки при множинному руйнуванні.
Вперше у світовій практиці обґрунтовано врахування ризику в задачах ремонтного циклу літальних апаратів.
Економічний ефект від впроваджень розробок в Україні склав близько 650 млн. грн.
Наукові результати роботи відображено у 5 монографіях та підручниках, понад 450 статтях, в тому числі 22 - у міжнародних журналах, сумарна кількість посилань на публікації авторів (SCOPUS) складає 1023. Новизну та конкурентоспроможність технічних рішень захищено 29 авторськими свідоцтвами та патентами. За даною тематикою захищено 9 докторських та 23 кандидатських дисертацій.
Громадське обговорення роботи відбудеться на засідання технчної ради державного підприємства "АНТОНОВ" 24 вересня 2012 року о 16.00 в залі засідань за адресою :вул. Академіка Туполєва, 1, м.Київ