Номер роботи - P 47 НАГОРОДЖЕНА
Представлено Державним підприємством "АНТОНОВ".
Автори: Василевський Є. Т., Іщук В.П., Кудрявцев В.О., Подгребельний М.С., Попов В.В., Потапенко П.В, Проценко Г.Б., Сидоров А.С., Федоров С.І., Філічев О.В.
В роботі викладаються мета, основні науково-технічні та проектно-конструкторські роботи, експериментальні дослідження і випробування, технологія та організація виробництва, сертифікаційні роботи, а також результати упровадження в експлуатацію сімейства літаків Ан-148-100/Ан-158.
Показано, що не маючий аналогів пасажирський літак-високоплан Ан 148 100 з аеродинамічною компоновкою, яка забезпечує крейсерський політ з максимальною швидкістю 870км/год (М=0,8) та з рівнем комфорту для пасажирів, що не поступається рівню комфорту магістральних пасажирських літаків В-737 і А320, забезпечує можливість експлуатації на аеродромах зі слабопідготовленими та ґрунтовими ЗПС.
Показано, що каталожна ціна та прямі експлуатаційні витрати літаків Ан-148-100/Ан-158 нижчі в порівнянні з літаками-аналогами ERJ-170, ERJ-175 і CRJ700, що робить літакі Ан-148-100/Ан-158 конкурентоздатним на світовому ринку.
У порівнянні з варіантом ввозу аналогічної за призначенням закордонної авіатехніки, від розробки, серійного виробництва й впровадження в експлуатацію літаків Ан-148-100/Ан-158 економічний ефект складе 2338,6 млн. USD від надходжень у державний бюджет України у вигляді податків і зборів.
Кількість публікацій: 29 статей. За даною тематикою захищено докторську та 15 кандидатських дисертацій.
Громадське обговорення роботи відбулося 09 жовтня 2015 року о 12.00 годині на розширеному засіданні науково-технічної ради Національного аерокосмічного університету ім. М.Є.Жуковського "ХАІ" в аудит. 231 (головний корпус) за адресою: вул. Чкалова, 17, м. Харків.
Матеріали обговорення знаходяться в Секретаріаті Комітету.