Номер роботи - M 66 НАГОРОДЖЕНА
Представлено Національним технічним університетом України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського".
Автори: к.т.н. Вербицький Є.В., к.т.н. Миколаєць Д.А., к.т.н. Осипенко К.С., Павлюченко В.Л.
Створено основи високоефективного керування системою електроживлення міського електротранспорту як розосередженої системи. Отримано низку фундаментальних результатів при вирішенні задач підвищення ефективності міського електротранспорту, а саме: запропоновано засоби поліпшення маневрових характеристик електротранспорту; запропоновано методи усунення перетоків енергії між джерелами.
Теоретично обґрунтовані та реалізовані системи динамічної компенсації реактивної потужності.
Запропоновано нові підходи керування системами електроживлення, складених з ряду різнотипних джерел енергії. Авторами здійснено постановку нових нетрадиційних задач, а саме, вперше в Україні в міському електротранспорті використано систему сумісного керування трьома джерелами живлення: дизель-генератором, акумуляторною батареєю та центральною мережею в комбінованому режимі роботи з забезпеченням високоефективного використання електроенергії, запропоновано здійснювати динамічну компенсацію електричної енергії в перехідних режимах.
Результати дослідження мають значення для проектування систем розподіленої генерації при побудові систем на електротранспорті та централізованої мережі, нових методів формування та супроводження тролейбусів з можливістю їх руху поза лінією електропередач на коротких та середніх дистанціях.
Кількість публікацій: 86, у т.ч. за тематикою роботи 3 монографії, 54 статті (1 – у зарубіжному виданні), 23 тези доповідей. Загальна кількість посилань на публікації авторів складає 27 (згідно з базою даних SCOPUS), h-індекс = 5. Отримано патент України на винахід та 3 патенти України на корисну модель.