Ви є тут

Інструменти EdTech для навчання та оцінювання


Номер роботи - M 35 ПОДАНА

Автори:
РАДКЕВИЧ Олександр Петрович – доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України.

Автор провів дослідження інтеграції освітніх технологій у навчальний процес

 Вперше здійснено систематизацію та класифікацію широкого спектра інструментів EdTech – систем управління навчанням (LMS), технологій адаптивного навчання, засобів автоматизованого оцінювання та інтерактивних рішень, таких як гейміфікація і технології віртуальної та доповненої реальності (VR/AR), – з позиції їхньої ролі в трансформації освітнього процесу, що є новаторським підходом для українського наукового простору.

Удосконалено методологічні підходи та принципи до впровадження інструментів EdTech шляхом розроблення адаптованої стратегії, що враховуює потреби педагогів і здобувачів освіти, а також етичні аспекти, зокрема конфіденційність даних, і технічні вимоги, такі як сумісність із наявною інфраструктурою, що раніше залишалися недостатньо опрацьованими в Україні.

Набуло подальшого розвитку розуміння еволюції інструментів EdTech – від традиційних платформ до сучасних інноваційних рішень із застосуванням штучного інтелекту та великих даних (big data), що розширює теоретичні межі педагогічної науки й відкриває перспективи для персоналізації та автоматизації навчання й оцінювання.

Загальна кількість посилань на публікації автора/h-індекс за останні 5 років:

О.РАДКЕВИЧ: Web of Science – 13/1, Scopus – 13/2, Google Scholar – 427/12

Кількість публікацій: одноосібна монографія, 7 колективних монографії (у т.ч. 3 – у зарубіжних виданнях), методичний посібник, стаття в журналі, включеному до категорії "А" та 4 статті у журналах, включених до категорії "Б", 30 тез доповідей. Загальна кількість посилань на публікації авторів/h-індекс за роботою згідно з базами даних складає відповідно: Web of Science 13/1, Scopus 13/2, Google Scholar 427/12.

Коментарі