Номер роботи - M 36 ДОПУЩЕНА ДО УЧАСТІ
Автори:
Авторы: Салмаш И.Н., Шарандин К.Н., Кузнецов Д.Ю., Лизун А.Ю.
Authors: Salmash I.N., Sharandin K.N., Kuznetsov D. Yu., Lizun A. Yu.
Автори: Салмаш І.М., к.т.н., Шарандін К.М., Кузнецов Д.Ю., Лізун А.Ю.
Авторами встановлено, що за величини зношення робочого шару футерівки ковша 60% від початкової товщини, деформації футерівки днища зростають до
Розроблена комплексна методика оцінки впливу фізичних властивостей кінцевого шлаку після його модифікації на ефективність адгезії до робочої поверхні вогнетривів та температурний інтервал плавлення (тугоплавкості) гарнісажу.
Запропоновані в роботі рекомендації впроваджені в умовах ПАТ «Енергомашспецьсталь» з реконструкцією робочого шару футерівки ковша за мультизональним принципом, що дозволило підвищити стійкість ковша та знизити собівартість готової продукції, в умовах ПАТ «АМК» отримати економію в розмірі 0,5 грн. на тонну сталі.
В умовах ПАТ «МК «Азовсталь» відпрацьовані режими присадок розроблених флюсів-модифікаторів, що дозволило знизити сумарний витрати магнійвмістних матеріалів на 20 %, що відповідає зниженню питомих витрат, відповідно на 7,02 грн./т.
Кількість публікацій: 44, в т.ч. за темою роботи 17 статей, отримано 4 патенти.